PAND-EAT 2

למי שלא מכיר, אני אדם שמן! במשך שנים אני סובל מעודף משקל קיצוני מסכן חיים ועם מחלות נלוות. או קיי אז אני מבין: ירידה במשקל או מוות בגיל צעיר.

הגעתי לצומת דרכים חשוב של קבלת החלטה אם לנסות לחיות חיים בריאים או שלהמשיך בדרך הרעה שכנראה הסוף שלה כבר מציץ אלי מאחורי העיקול הבא או זה שלאחריו

 ניסיתי כבר כל מה שהרפואה מציעה. דיאטנים אין ספור, ניתוח בריאטרי, זריקות הרזיה, צומות חלקיים. בקיצור כל מה שאתם מסוגלים לחשוב עליו אני  ניסיתי.

חוץ מדבר אחד, לשבת עם עצמי , לדבר עם עצמי (לא אני עדיין לא מאבד את השפיות למרות שלפעמים זה נדמה לי שכן) ולנסות פעם אחת להבין מה קורה לי בשעה שאני נמצא ב"קריז" של אכילה. ורק אז ברגע שבאמת אבין אני אדע עם מה באמת אני מתמודד ואולי אבנה לי דרך התמודדות אמיתית ונכונה לי , על מכלול הדברים שמרכיבים אותי ואת נפשי.

אתם מבינים ? הקשבתי להמון אנשים ,רובם ככולם בעלי רצון טוב וכוונות טובות אבל רק לעצמי , לאני האמיתי שלי , שחבוי תחת הררי השומן שעטיתי על עצמי, לא הקשבתי

 נכון להיום ברור לי לגמרי ואין ספק בכך שהמלחמה האמיתית היא מול ההרגלים המנטליים! ההרגלים התזונתיים והפיזיים כפופים לגמרי להרגלים המנטליים.

השינוי האמיתי יכול לבוא אך ורק אם אשנה את דפוסי החשיבה שלי . אנחנו שומעים רבות על אנשים שהורידו עשרות ק"ג בכל סוג של דיאטה או כל "עזרה" אחרת שהרפואה המתקדמת יכולה להציע כיום. הצלחות מטורפות וראויות לכל כבוד. אני טוען שלכל אדם ישנה הדרך הנכונה לו . לעצמו.   

וכעת , אחרי צינתור לא מוצלח (לדעתי) במיוחד,עם יתר לחץ דם,  סוכרת, קשיים בנשימה, עצבנות וחוסר סבלנות, עייפות וחוסר שינה בלילה אבל בעיקר עם חוסר יכולת לתפקד ביום יום אני עומד, שוב,  על קו הזינוק למסע החשוב להצלת החיים שלי. לא פחות.

עם קומץ של אנשים קרובים שעמודי התווך שלי הם שלושת בניי והאשה שאיתי. כעת אני מבין שהם פשוט חיים בחשש לאבדאותי. המסע שלי יצליח רק אם אשים חוצץ בין מי שהייתי ובין מי שאני כל כך רוצה להיות. אנשים שחוו או חווים "קריז" של אכילה הם לא אנשים נחמדים. בכלל לא נחמדים.

הבנים שלי עומדים סביבי כמו חומה בצורה ושומרים עלי ועל כך אני חב להם לא פחות מאשר את חיי. אני יכול לומר שזכיתי.

בואו איתי למסע הזה .

למדתי המון בחודשים האחרונים,  על עצמי ועל המקומות שבהם אני מתקשה להתמודד אבל המסע רק בתחילתו וכנראה שימשך כל עוד רוח באפי .

ואם עזרתי או אעזור ולו לאדם אחד להתמודד עם שדיו האפלים אהיה אדם מאושר.

שאל את המומחה

יש לכם שאלה? אני כאן כדי לעזור. השאירו פרטים ליצירת קשר, תארו במספר מילים את סיבת הפניה ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אישימכלב גם ברשתות החברתיות